כניסה והרשמה למועדון לקוחות
בקרו אותנו בפייסבוק  facebook
שם המוצר
ממחיר:
עד מחיר:
 :לבירורים והזמנות
 02-5000423

אחריות מוצרים

אחריות על מוצרים:


האחריות על כל המוצרים הינה על פגמי ייצור ופגמים בחומר הגלם בלבד.

האחריות אינה כוללת: בלאי טבעי, נזק עקב שימוש לא סביר, אובדן, גניבה, תאונה או הזנחה.

במסגרת האחריות, המוצר ישלח ליצרן או ליבואן, שם יתוקן ללא עלות- בהתאם לשיקול דעתה של החברה.

אין להשאיר סנדלים, נעליים ותרמילים ברכב סגור החונה בשמש, ויש להמנע מחשיפה לחום גבוה.

מומלץ לכבס את הסנדלים במים קרים עד 30 מעלות וללא סחיטה- בהתאם להוראות היצרן. יש לייבשם באוויר הפתוח ובצל. מומלץ לכבס את הסנדלים כשהסקוצ'ים סגורים, על מנת לשמור על אורח חייהם.

זמן תיקון עלול לקח כ-30 ימי עסקים.

אין באחריות החברה לספק מוצר חליפי בזמן שהמצור נשלח לתיקון.

המוצר צריך להמסר במצב נקי.

יש להציג תעודת קניה או אחריות של "סימני דרך".


תרמילים ותיקים: אחריות על תפרים, רוכסנים ומערכת גב לכל חיי המוצר- כל עוד הבד לא התעייף ולא נגרם נזק לתיק.

האחריות תקפה לכל החברות למעט תיקי קל-גב שלהם האחריות תקפה לשנה אחת בלבד.


נעליים: אחריות על תפרים, הדבקות ותפסני השרוכים.

האחריות מותנת במריחת וקס (בכדי שהתפרים לא יפרמו כתוצאה מיובש).

האחריות על כל הנעליים הינה לשנה אחת בלבד! בכל מקרה לא תינתן אחריות על שחיקת סוליות!!!


סנדלים: יש להביא את הסנדלים לתיקון לאחר שעברו כביסה וכשהם יבשות לחלוטין!

סנדלי צ'אקו מבוגרים- שנתיים אחריות על תפרים והדבקות.

סנדלי צ'אקו ילדים- שנה אחריות על תפרים והדבקות.

סנדלי שורש- אחריות לשנתיים או עד שהנקודה הירוקה בסוליה נשחקת, מה שקורה ראשון. בכל מקרה- אחריות מקסימום הינה לשנתיים.

סנדלי KEEN- שנתיים אחריות על תפרים והדבקות.

סנדלי קולומביה- שנה אחריות על תפרים והדבקות.

ביגוד:שנה אחריות על תפרים ורוכסנים.


אוהלים: שנה אחריות על תפרים ורוכסנים בלבד. לאוהלי בין רגע ניתנת אחריות גם על המנגנון למשך שנה.

לא תהיה אחריות במקרה של שבירת מוטות!


גזיות: שנה אחריות.


פנסים: שנה אחריות על המנגנון. לא תינתן אחריות על קורוזיה! יש להוציא את הסוללות כשהפנס אינו בשימוש.

פנסי PEZEL- אחריות ל-3 שנים.

פנסי BLACK DIAMOND- אחריות ל-3 שנים.

פנסי LED LENSER- אחריות ל-5 שנים על פנסי הראש. אחריות לכל חיי המוצר על פנסי היד.


שקי שינה: שנה אחריות על תפרים ורוכסנים.


משקפות: שנה אחריות. לא תינתן אחריות על שבר!


מזוודות:לא תינתן אחריות על נזקי תעופה! יש לבדוק את שלמות המזוודה מיד לאחר אסיפתה מהמסוע. במידה ונגרם למזוודה נזק, יש ללכת מיידית למחלקת נזקי תעופה בתוך שדה התעופה.


האחריות הינה על תפרים, רוכסנים ומנגנון בלבד!

לא תינתן אחריות על שחיקת גלגלים, על שבר או על נזקי תעופה!


מדרסים:חברת SUPER FEET נותנת אחריות שביעות רצון לקוח. האחריות תקפה החל משבועיים לאחר הרכישה (בכדי שינתן זמן הסתגלות) ועד למקסימום חודשיים. האחריות מותנת בכך שהמדרס משומש!במידהוהלקוח אינו מרוצה מהמדרס, לאחר שהותאם לו אישית בחנות, יוכל להחזיר אותו ולקבל זיכוי לחנות. לא ינתן כסף אלא זיכוי לחנות בלבד.


מזרונים מתנפחים:שנה אחריות על הלחמות בלבד. לא תינתן אחריות על חורים ופנצ'רים שאינם פתיחה על ההלחמה.


שקיות שתיה: שנה אחריות על הלחמות השקית בלבד! לא תינתן אחריות על פייה. ניתן לרכוש פייה בנפרד.


תרמוסים: שנה אחריות על מנגנון ושמירה על חום. יש לשים לב שהאחריות אינה תקפה במקרה של נפילה! במידה והתרמוס קיבל מכה- הוואקום שלו נפגם, ולכן אינו יכול לבודד יותר ולשמור על מים חמים.

 

 

 

סניף ירושלים: יפו 224, תחנה מרכזית ירושלים, קומה 3 | טל': 5000423 - 02 | פקס: 6500983 - 02
שעות פתיחה: א' – ה': 08:00 - 21:00, ו': 08:00 - 14:00 (בקיץ עד 15:00), מוצ"ש – מצאת השבת ועד 23:00
 בקרו אותנו בפייסבוק  facebook